Кухни Диалог /
Вашата кухня Диалог притежава гаранционна карта. Това е нашият ангажимент за Вашето спокойствие. Това е нашата отговорност за всичко, което сме Ви препоръчали и за което сме получили Вашето доверие. Запознайте се с изискванията за безопасност, инструкциите за експлоатация и препоръките за ползване. Гаранциите са валидни при наличие на гаранционна карта и други условия. Случаите, при които гаранциите не важат, също са описани. Инструкция за експлоатация
През гаранционния период Диалог обслужва своите клиенти със специализирания си сервиз.
Обслужването засяга мебелни модули, аксесоари, компоненти, плотове, стенни панели (без електроуреди и газ). При получаване на заявка (по e-mail, SMS или телефон) същия ден или най-късно до три работни дни, сервизът на Диалог ще се свърже с Вас за съгласуване и отстраняване на повредата по Вашата кухня. Заявката трябва да съдържа номер на гаранционната карта, име, адрес, телефон за връзка, както и вида на повредата.
Отстраняването на повреди през гаранционния период се извършва само на кухни с марката Диалог и само за мебелни модули, компоненти и системи, произведени, монтирани и гарантирани от Диалог ЕООД. Диалог не извършва сервизна дейност на кухненско обзавеждане, части от него или ВиК и eл. системи, и аспирация на други фирми или лица.